Zřizujete si infolinku k vašemu internetovému obchodu? Určitě popřemýšlejte nad tím, jestli se vám nevyplatí investovat do takzvaného zlatého čísla. Jedná se o kombinaci cifer, které jsou posloupné, opakující se nebo obsahují cifry, které jsou po dvojicích a tak podobně. Jedná se zkrátka o takové kombinace, které si váš potenciální zákazník dokáže sám od sebe podvědomě zapamatovat. Toho kromě infolinek využívají třeba i taxi služby, protože tam je zapamatování si kontaktních údajů naprosto zásadní.
Pět stejných cifer je skvělá volba
Velmi atraktivními čísly jsou taková, kde se jedna cifra nachází alespoň pětkrát. Zlatá čísla pět stejných si klienti a zákazníci dobře pamatují, jsou velmi originální a zajímavá. Zároveň je velký rozdíl, jestli se všech pět cifer nachází hned za sebou, nebo jsou roztříštěné. U variant, kde se cifry nachází za sebou, jsou ceny dokonce několikanásobně vyšší. Záleží tedy, co preferujete, jestli skutečně originální kombinaci, nebo spíše ušetřit. Pojďme si ukázat několik konkrétních příkladů, abyste v tom dokázali spatřit ten rozdíl.
- 606 166 666 – posledních pět stejných cifer je velmi výhodná kombinace, kterou si každý snadno zapamatuje.
- 771 777 776 – po prvních třech cifrách dochází k opakování sedmiček, stejně jako u první varianty, jedná se o velmi žádanou kombinaci.
- 602 332 333 – trojky nejdou po sobě, je mezi ně vložená jedna cifra. Tato variace by byla cenově výhodnější než předchozí dva příklady.
Volba operátora je na vás
Je jen na vás, pro jakého operátora se rozhodnete. V nabídce narazíte na velké množství různých telefonních čísel, vybírat můžete buď podle konkrétní podoby, nebo třeba právě podle operátora. K dispozici jsou zlatá čísla od třech největších českých operátorů, tedy T-mobile, O2 i Vodafone. Volba záleží tedy opravdu pouze na vás.